Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowość? | wydawnictwowam.pl
Darmowa dostawa od 99 zł Mando.pl » Katechizmy »
+48 12 629 32 60 Pn-Pt 8.00-16.00
Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowość?

Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowość?

Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury
książka
Agnieszka Grzechynka
przeczytaj: 

Nota o książce

Niewątpliwie książka będzie ważnym głosem w dyskusji dotyczącej wielokulturowego aspektu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. Powinna się stać lekturą obowiązkową zwłaszcza dla komunikologów, politologów, kulturoznawców oraz specjalistów z zakresu marketingu, w tym także marketingu politycznego.

Dr hab. Małgorzata Myśliwiec, prof. UŚ

Moja ocena książki jest bardzo wysoka. Jestem wdzięczny Autorce za jej otwartość. Nie chce narzucać nikomu swego stanowiska, stara się naświetlać problemy z wielu stron i uwzględniać różne opinie. Jest również świadoma nie tylko zagrożeń wynikających z rozwoju i rosnącego wpływu  mediów społecznościowych na sposoby myślenia zwłaszcza kolejnych pokoleń, ale także kłopotów wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji.

Prof. dr hab. Bogdan Szlachta

Agnieszka Grzechynka (z d. Idzik) – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Politechniki Krakowskiej, gdzie uzyskała stopień Executive MBA. Wykładowca w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Akademii Ignatianum w Krakowie, właścicielka agencji public relations Go Public, a także była, wieloletnia dziennikarka Faktów TVN oraz TVN24. Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych oraz Polskiego Towarzystwa Stosunków Międzynarodowych, praktyk w obszarze marketingu internetowego, social mediów, public relations oraz dziennikarstwa. Autorka publikacji naukowych oraz wystąpień poświęconych wykorzystaniu mediów społecznościowych i nowych technologii informacji do budowania wizerunku osób, firm, instytucji, regionów i państw.

Szczegółowe dane

Wydanie: 
pierwsze
Rok wydania: 
2023
Oprawa: 
twarda
Liczba stron: 
256
Wymiary: 
156x232 mm
Waga: 
0.5 kg
ISBN: 
978-83-7614-593-8
68,00 zł
cena det. za
egz.
Wysyłka w poniedziałek
Darmowa dostawa
Produkt dostępny w magazynie
Koszty dostawySprawdź
Pocztex0 zł
paczkomaty InPost0 zł
sklepy Żabka0 zł
kurier FedEx14.90 zł
wyślij jako prezent14.90 zł
odbiór osobisty0 zł
pliki do pobrania0 zł
AMDG
prezenty
Plakaty
WAM dla biznesu