Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka
Nota o książce
Publikacja stanowi rezultat wieloletnich przemyśleń i badań empirycznych nad mechanizmami stymulowania aktywności poznawczej w zakresie strukturyzowania wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym.
Głównym celem książki jest przedstawienie strategii wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych inicjowanych w przedszkolu. Proponowana strategia nawiązuje do koncepcji B. Muchackiej (2000). W ramach eksperymentu pedagogicznego została zweryfikowana autorska koncepcja strategii postępowania pedagogicznego dorosłych jako organizatorów warunków sprzyjających przekształcaniu przez dzieci ich wewnętrznych struktur umysłowych, a w konsekwencji kształtowaniu umiejętności organizowania przez nie wiedzy w ich umysłach.
Książka stanowi rozwinięcie tej koncepcji i propozycję jej adaptacji do zajęć w edukacji przedszkolnej. Strategia nawiązuje także do obszarów edukacyjnych określonych w projekcie Spectrum, opartym na teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera (1983, 2002).
Towar z kategorii Outlet
Publikacja może zawierać następujące uszkodzenia: porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia kartek, zżółknięte strony itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Liczba egzemplarzy ograniczona.