Nota o książce
We współczesnych społeczeństwach obserwujemy lawinowy wzrost zainteresowania problematyką uczenia się dorosłych. Zmienna, płynna rzeczywistość skazuje nas na ciągłą aktualizację nie tylko wiedzy, ale też umiejętności, kompetencji, postaw czy projektów tożsamościowych. Wraz ze wzrostem instytucjonalnych form aktywności edukacyjnej tych, którzy sądzili, że do ławek szkolnych już nie powrócą, rozwijane są również teorie uczenia się dorosłych podkreślające wagę uczenia się nieintencjonalnego, społecznego, rozproszonego w świecie życia człowieka.
Niniejsza książka jest próbą wejrzenia w wielość tych światów, ich różnorodność i złożoność, widzianą oczami andragogów-praktyków i „dziejąca się” w innych narracjach.
Publikacja składa się z czterech rozdziałów:
- Meandry dorosłości. Od konwencji do temporalnego projektu,
- Dylematy andragogicznych praktyk edukacyjnych,
- Metodologia badań własnych,
- Strategie konstruowania tożsamości profesjonalnej andragogów i ich dynamika. Raport z badan własnych.
Towar z kategorii Outlet
Tytuł może zawierać następujące uszkodzenia: uszkodzoną, porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia, zżółknięcia stron, itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Ilość egz. ograniczona.