Edukacyjne konteksty kultury popularnej
Nota o książce
Kultura popularna nie była zazwyczaj kojarzona z edukacją. Edukacja miała raczej na celu „wyprowadzić" młodzież z obszaru kultury masowej w świat kultury wysokiej. Ostatnimi czasy jednak coraz częściej zwraca się uwagę na konieczność podejmowania przez pedagogów wyzwania „wejścia" w to, co dotychczas znajdowało się poza murami szkoły. Przy tworzeniu niniejszego opracowania Autorzy zaprosili do współpracy młodych badaczy reprezentujących różne dziedziny szeroko rozumianej humanistyki (pedagogika, psychologia, historia sztuki, kulturoznawstwo, filologia, filozofia), których zainteresowania oscylują w kręgu kultury popularnej. Zdaniem redaktorów nowoczesna edukacja wymaga właśnie takiego interdyscyplinarnego spojrzenia na rozmaite fenomeny współczesności, w tym na kulturę popularną.
Towar z kategorii Outlet
Publikacja może zawierać następujące uszkodzenia: porysowaną, pogiętą okładkę, zagięcia kartek, zżółknięte strony itp. Towar z tej kategorii nie podlega wymianie na towar pełnowartościowy. Liczba egzemplarzy ograniczona.